madrix@hdt.cz | CZ tel.: +420 353 222 267 | SK tel.: +421 0800 221 551

Pokud si nevíte rady,

jste tu správně

Časté dotazy (FAQs)


Windows nemůže spustit MADRIX 3.6d z důvodu problému s digitálním podpisem!

Není čeho se bát, stačí zkontrolovat následující:
1) máte nainstalován min. Service Pack 1 (SP1) pro Microsoft Windows 7 a také...
2) ...máte nainstalován hotfix (KB3033929) přímo od Microsoftu: Hotfix 32 Bit / 64 Bit.



Nemohu najít své LED zařízení. Mohu ho použít?

Pravděpodobně ano. MADRIX pracuje se standardní databází zařízení, která může být rozšířena. Více zde. Nezapomeňte, že MADRIX nepodporuje lasery, otočné hlavice, nebo skenery.



Nemohu ovládat bílý kanál mých zařízení. Co mám dělat?

V MADRIXu jděte v menu do Nastavení (Preferences) > Patch Editor... a otevře se nové okno. Zde klikněte na Edit > Matrix Size... a změňte Barevnou hloubku (Color Depth) na hodnotu 4.



Několik DMX kanálů nefunguje správně.

V MADRIXu jděte v menu do Nástrojů (Tools) > DMX Fader Tool... a otevře se nové okno. Ověřte, že vypnete všechny kanály přes příkaz All Off.



Který firmware mám použít pro svá zařízení?

Vždy používejte aktuální firmware pro jakýkoli MADRIX hardware. Nový firmware je k dispozici vždy s novou verzí MADRIX softwaru.
Pokud si nevíte stále rady, aktualizujte si svůj MADRIX na NEJNOVĚJŠÍ VERZI.
Nebo si pročtěte návody uvedené níže.